International Rural School

Learning through experiences in the natural environment

dijous, 22 de desembre del 2022

Article Educational Alternatives, 2022, volumen 20

 Pedagogical contributions of Homeschooling

Enviat per Maria i Jordi a 6:57
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Investigación

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Web de l'Escola

  • International Rural School
    25th september 2020

D'on venim?

Som en Jordi i la Maria i els nostres 7 fills, la Judit, la Sara, en Jordi, en Sergi, la Sílvia, la Maria i la Júlia. Des que va néixer la nostra primera filla vam iniciar l'aventura de ser pares responsables i coherents amb els nostres principis. Aquesta aventura ens va portar a qüestionar-nos el sistema educatiu actual i durant 5 anys hem estat escolaritzant a casa, o millor dit, aprenent directament amb l'entorn, respectant els ritmes i els interessos de cada fill, a través de l'ajuda dels altres i gràcies a l'agrupament amb tantes i tantes famílies que hi ha a Catalunya que també opten per fer escola a casa.

Ara però els fills són més grans i necessiten cada dia el grup d'iguals, la interacció i l'aprenentatge en comunitat. Per això neix l'escola a Casa Nostra i per tal que sigui homologada ha de dir-se International Rural School, enlloc de Català s'ha de parlar en anglès i els mestres han de ser mestres qualificats anglesos, perquè al nostre país encara no es poden homologar escoles petites i rurals, la normativa vigent, sense plantejar-se l'ideari de centre ni el projecte educatiu, exigeix unes dimensions arquitectòniques i nombres d'aules construïdes contràries als nostres principis pedagògics i filosofia d'escola. Potser algun dia la llei d’educació canviarà i llavors sí que podrem cantar cançons catalanes i llegir contes de la nostra literatura i de la nostra història a tothora, però ara per ara, Welcome to the International Rural School.

Qui som?

Som una escola rural Britànica situada a Llinars del Vallès. El centre imparteix ensenyament infantil, primària i secundària. La nostra escola està acreditada pel British Council i també homologada pel departament d'ensenyament amb codi de centre 08075979, per això tots els professors són anglesos natius i seguim el British National Curriculum.

Què fem?

Tot i seguir el National Curriculum a la nostra escola no es treballa per assignatures, els nens aprenen de manera transversal, per racons, per projectes, en contacte directe amb el medi natural, els animals de granja, els arbres fruiters i els horts. Al ser una escola molt pròxima al centre urbà els nens poden arribar caminant. Aquesta proximitat amb el barri fa que també hi hagi una interacció constant amb el medi social i cultural factor que enriqueix el desenvolupament complert dels nens. A la nostra escola les classes també són a l’aire lliure, els nens estan envoltats de jardins, arbres, horts, animals i tot d'estímuls educatius. A l'escola els nens poden córrer, explorar i descobrir. Som una escola acollidora, les famílies són benvolgudes, oferim un tracte personalitzat i unes ràtios petites.

Cercar en aquest blog

info@internationalruralschool

  • Pàgina principal

Entrada destacada

Tesi doctoral

  Contribucions pedagògiques del Homeschooling

Etiquetes

  • Artes plásticas (9)
  • congresos (1)
  • Conocimiento del medio (9)
  • Construcción y Bricolaje (15)
  • Corte y Confección (9)
  • Cultura (31)
  • Deporte (2)
  • Educación (28)
  • English (125)
  • Entrevistas (50)
  • Excursiones (48)
  • Fiestas populares (8)
  • granja y jardín (6)
  • Grupo de lectura (6)
  • Huerto (5)
  • Huerto y jardín (18)
  • Infantil (27)
  • Investigación (15)
  • Juegos didácticos (5)
  • Matemáticas (3)
  • Medios de comunicación (12)
  • Metodología (24)
  • Música (18)
  • Negocio (13)
  • Proyectos (59)
  • Reflexiones (21)
  • School (5)
  • Tareas del hogar (10)
  • Teatro (6)
  • Valores morales (5)
  • Work Experiences (1)

Els blogs que segueixo

  • La opción de educar en casa.
    La disrupción educativa
    Fa 3 dies
  • 3macarrons
    Tinder entrar sin registrarse: métodos sorprendentes para explorar perfiles secretos
    Fa 4 dies
  • TECNOSCHOOLING
    ¡Hola, mundo!
    Fa 2 mesos
  • Penelope Trunk Homeschooling
    What if someone doesn’t like to learn from books?
    Fa 1 any
  • SouleMama
    silver linings and quilt tops
    Fa 5 anys
  • paideia en familia
    II BOLETÍN DE PAIDEIA EN FAMILIA
    Fa 5 anys
  • Orca: Observar, recordar, crecer y aprender
    Repasando y actualizando: Juego Sequencias
    Fa 5 anys
  • Estimant la vida i la llibertat
    La Natura sempre ens nodreix i mima bonic...
    Fa 6 anys
  • Un desert a casa
    Etapes: adaptació a l’escolarització presencial.
    Fa 6 anys
  • Laura Mascaró Rotger
    Disseny de Carrera: Decisions en Incertesa
    Fa 7 anys
  • The Moveable Alphabet
    New Blog About My Life In The Arctic; At the Top of the World
    Fa 8 anys
  • Jo Smith Cycling
    BowlPhish Launch!
    Fa 8 anys
  • Aprendemos junto al mar
    Los elementos de la tabla periódica
    Fa 8 anys
  • Biósfera de Familia
    El extraño de pelo largo
    Fa 9 anys
  • Descobrim el món
    Festa fi de curs 2014-2015
    Fa 9 anys
  • Piano Lessons
    La música és poesia
    Fa 11 anys

Seguidors

Arxiu del blog

  • ▼  2022 (1)
    • ▼  de desembre (1)
      • Article Educational Alternatives, 2022, volumen 20
  • ►  2021 (2)
    • ►  de juliol (1)
    • ►  de gener (1)
  • ►  2020 (2)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  d’octubre (1)
  • ►  2019 (10)
    • ►  de desembre (2)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  de juny (1)
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de març (1)
    • ►  de febrer (1)
    • ►  de gener (1)
  • ►  2018 (11)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  de juny (1)
    • ►  de maig (1)
    • ►  de març (2)
    • ►  de febrer (1)
    • ►  de gener (3)
  • ►  2017 (34)
    • ►  de desembre (2)
    • ►  de novembre (4)
    • ►  d’octubre (3)
    • ►  de setembre (3)
    • ►  de juny (3)
    • ►  de maig (5)
    • ►  d’abril (2)
    • ►  de març (5)
    • ►  de febrer (4)
    • ►  de gener (3)
  • ►  2016 (87)
    • ►  de desembre (3)
    • ►  de novembre (4)
    • ►  d’octubre (4)
    • ►  de setembre (3)
    • ►  de juliol (1)
    • ►  de juny (12)
    • ►  de maig (14)
    • ►  d’abril (12)
    • ►  de març (16)
    • ►  de febrer (9)
    • ►  de gener (9)
  • ►  2015 (142)
    • ►  de desembre (10)
    • ►  de novembre (9)
    • ►  d’octubre (9)
    • ►  de setembre (8)
    • ►  d’agost (9)
    • ►  de juliol (8)
    • ►  de juny (14)
    • ►  de maig (15)
    • ►  d’abril (15)
    • ►  de març (15)
    • ►  de febrer (14)
    • ►  de gener (16)
  • ►  2014 (174)
    • ►  de desembre (15)
    • ►  de novembre (17)
    • ►  d’octubre (16)
    • ►  de setembre (18)
    • ►  d’agost (14)
    • ►  de juliol (14)
    • ►  de juny (17)
    • ►  de maig (19)
    • ►  d’abril (11)
    • ►  de març (13)
    • ►  de febrer (12)
    • ►  de gener (8)
  • ►  2013 (155)
    • ►  de desembre (7)
    • ►  de novembre (10)
    • ►  d’octubre (11)
    • ►  de setembre (11)
    • ►  d’agost (8)
    • ►  de juliol (14)
    • ►  de juny (13)
    • ►  de maig (15)
    • ►  d’abril (16)
    • ►  de març (16)
    • ►  de febrer (19)
    • ►  de gener (15)
  • ►  2012 (181)
    • ►  de desembre (17)
    • ►  de novembre (23)
    • ►  d’octubre (20)
    • ►  de setembre (15)
    • ►  d’agost (11)
    • ►  de juliol (11)
    • ►  de juny (17)
    • ►  de maig (16)
    • ►  d’abril (12)
    • ►  de març (12)
    • ►  de febrer (11)
    • ►  de gener (16)
  • ►  2011 (165)
    • ►  de desembre (16)
    • ►  de novembre (16)
    • ►  d’octubre (21)
    • ►  de setembre (17)
    • ►  d’agost (21)
    • ►  de juliol (21)
    • ►  de juny (27)
    • ►  de maig (25)
    • ►  d’abril (1)

WEBS D´INTERES

  • Educar en Familia, portal de la Coordinadora
  • ALE, Asociación para la Libre Educación
  • Learning Unlimited

Visites

Tema Marca d'aigua. Amb la tecnologia de Blogger.