dimarts, 5 de juny del 2012

Es poden educar els fills a casa?

Aquest ha estat el tema d´avui al programa els matins de Tv3. Ens han fet un petit reportatge i ja es pot visualitzar a la web del programa. He d´agraïr la participació de la familia de la Marleen amb els seus fills Albert i en Jan i la trucada de telefon oportuna de la Silvia.  Crec que entre tots plegats ha quedat un bon reportatge. Gràcies també a l´Anna Torras i la Txell,  les reporteres que han vingut a casa i les autores materials del muntatge, un bon treball!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!
M'ha agradat molt veure el vostre reportatge! Veient el programa sancer, també he de dir q la intervenció de la Marleen m'ha agradat molt. Felicitar-vos i mostar la meva admiració per la feina que feu. Llegir el vostre blog m'enriqueix molt i m'ajuda a formar en el que puc als meus fills el temps que passo amb ells!
Una forta abraçada
Sonia

Jordi&Maria ha dit...

Gràcies Sonia, ha estat un bon reportatge, tret de la Txell la senyora de l´administració la resta de tertulians han estat afins i respectuosos amb el homeschooling. A veure si l´administració posa fil a l´agulla i regularitza el homeschooling com a la resta dels països europeus.
Gràcies pels ànims i estic convençuda que ets una bona mare!